luni, 9 aprilie 2012

3 A.M


Noaptea asta,nu te vreau,
Noaptea asta te doresc,
Stau in umbra vaga a iubirii,
Coplesit de amintiri si amagiri.

Te vreau langa mine,
Si totusi mi-e frica sa ti-o spun.
Nu pot sa exprim in destule cuvinte,
Cum,cineva,poata sa simta
Atata iubire,atata vointa fata de tine.

Te alerg in visul meu,
Te doresc in plina zi,
Te astept din nou sa vii.
Si te iubesc,dar tu nu sti.

Nu mai stiu ce sa spun,
Nu mai stiu nici sa gandesc,
Vreau sa-ti spun ca te iubesc.

Acum pierdut in nori,
Cu gandul in mii de zari
Si cu inima-n flacari
Te-ntalnesc .

Vii incet,cu al tau pas fin,
Eu respiratia mi-o tin,
Te aproprii pas,cu pas
Si eu gandul mi-l las.

Eu, de mana o iau usor
Si impreuna noi plecam,
Spre,tot ce va urma
Caci atata timp,cat sunt cu ea
Lumea mea e ea.

Un comentariu: