luni, 9 aprilie 2012

4 A.M?

Nu am somn din cauza ta ,
Iar, acum, ti-astept chemarea.
O vorba-ncoace .
Una-n colo.

Vrau sa-ti vorbesc incet
Uitandu-ma la chipul tau zvelt,
Trag de mine sa nu te trezesc,
Sa nu cumva sa te sperii
Prin vreun gest al nepasarii.

Tu dormi ,iar fata ta o mangai
Stau. si ma joc cu parul tau
Stau. si te privesc  ca pe-o zeita
Eu, nu te merit
Tu, cu-al tau chip angelic
Pictat parca de-un inger,
Si sufletul din iad adus
Ma faci sa cred, si ce n-am spus.

In suflet eu port un razboi.
Sa ma-ntorc inapoi ?
Sa plec mai departe ?
Sa trec de rautate
Si sa-n cerc sa vad prin tine
Tot ce-I rau si tot ce-I bine?
Sau mai bine-I sa te uit?
Sa te las sa pierzi si ce-ai avut?

Te trezesti, usor si-mi spui
Cum ai vrea acum sa stai,
In ale mele brate calde
La al meu piept sa dormi

Eu atunci te sarut usor pe frunte,
Si nimic nu voi mai zice,
Te voi iubi si ori ce-ar fi
Cu tine ma voi contopi,
In tot universul doar tu si eu vom fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu