joi, 16 februarie 2012


                                                    In uitare!



Nimic nu e ceea ce pare,
In acest abis de neuitare,
Nimic nu mai e la fel
Fara tine, far-un tel.

O farama de adevar
Astept sa-mi spui ,
Din toate aceste nonsensuri
Pe care mi le expui.

Nici o data,
Nu am fost,
Nu voi fi,
Sau voi trai,
Ca un simplu om ,
Dar tu imi aduci minte
Fel de fel copii marunte,
De idei irosite,
De dorinte neinplinite,

Si de altfel tu nu-mi spui ,
Ce gandesti, ce vrei sa-mi spui
Dar tu vrei eu sa ghicesc,
Tot ce tu nici nu gandesti.

Ma uit in ochi tai ,
Si sunt ca doua vai
Sunt mari adanci , abrupti,
Cand vreau sa-I sarut
Ma cuprinde-o teama de necunoscut.

Nu mai stiu ce sa gandesc,
Nu mai stiu ce sa gandesc,
Mintea mea se-ntrepatrunde
Cu inima si simte
Cum toate minciunile le stinge

Nu-ndraznesc  sa te izgonesc
Sa te parasesc si nu astept,
Sa ma razgandesc
Nu te mai vreau .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu