miercuri, 15 februarie 2012

Abisul alb

             Inainte sa cititi aceasta prime postare a mea a-si vrea sa va spun ca ce scriu scriu pentru mine scriu din placerea de a scrie .Poate eu sunt un indragostit pierdut , poate ca nu gandesc foarte mult la 16 ani ,dar stiu ce simt si tot o data stiu ce a-si vrea sa simt si deschizand acest blog simt ca imi pot impartasi emotiile , gandirile si trairile mele cu altii.Sunteti liberi la ori ce fel de comentarii.            

Intr-un abis ,alb, pierdut,
Ca intr-un vis ai aparut
Cautand cu disperare
O singura pata de culoare.

Pierdut, stau in umbra ta
Asteptand iubirea ta
Ratacind ca un nebun
Cautand si asteptand ,
Doar un semn sa imi dai
O speranta sa-mi redai.

Stau , astept, ingaduinta ta,
Dorinta de a ma salva
Dar esti rece .
Ma impietresti,
Tu care credeam
Ca-ai sa ma salvezi
Din acest abis alb
Pierdut, al nimanui
Tu ma lasi sa zac, sa astept,
Un gand, un semn , un gest.

Dar nimic.
Tu pleci , eu raman.
Captiv in acest abis al negurilor albe
Asteptand o pata de culoare,
O pata salvatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu